بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

  • ۰
  • ۰
کی فکرشو می کرد یک روز این تصاویر رو از تلویزیون رسمی کشور ببینیم؟
اینهمه ماینر و فارم توی مسجد!
اخبار تأکید می کرد که مردم بیت کوین خرید و فروش نکنن و سعی نکنن فارم راه بندازن. چون برقشون قطع خواهد شد.
این روزا دولت به شدت تأکید داره روی اینکه استخراج و خرید و فروش این سکه های جادویی و ارزشمند، که هر یک دونه اش این روزا بالغ بر هفتاد هشتاد میلیون تومان خرید و فروش میشه، کاملا تحت کنترل و نظارت خودش باشه.
تا جایی که من می دونم دلیل این اصرار دولت دو تا نکته هست:
  1. دولت با معزل برق مواجه شده. از بس که سکه کشاورزی کردین! والا به خدا با این کاراتون ;)
  2. دولت با معزل پول مواجه شده. خب وقتی اون برادر نادان بی ادب اینجوری تحریممون می کنه و نمیتونیم نفت بفروشیم و دلار بگیریم، خرجمونم که ماشالا بالا، معلومه دچار معزل میشیم. اینجام که پول خوابیده. فقط دعوا سر جمع کردنشه. چرا دولت این سکه های جادویی و ارزنده رو جمع نکنه؟ 
اعتراف می کنم که یک ندای درونیم ابراز حسادت می کنه به اونایی که زود و به موقع دست به کار شدن و با فارم های خونگی، و تو یه اتاق، فقط با یه سرمایه گذاری هوشمندانه، چند ده میلیارد ثروت حلال کسب کردن. از این بهتر چی؟ نه حق کسی رو خوردی، نه براش حرص خوردی و عرق ریختی. فقط یه سرمایه گذاری به موقع پولدارت کرده.
البته یادمون نره. ما هم قراره از بیت کوین پولدار (یا شایدم پولدارتر) بشیم (بازم تأکید میکنم. فقط هم از مجاری قانونی و صد در صد پاک). توی این وبلاگ هم قراره گام به گام با من باشین و مو به مو فوت و فنش رو خودتون ببینین و یاد بگیرین.
  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • بانو مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی