بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

  • ۰
  • ۰

دیروز روز آخر نمایشگاه الکامپ بود. رفتم. جاتون خالی. به نظر من که برای سال چهارمی که استارتاپا بودن واقعا عالی بود. واقعا عالی بود. هم جوونا و استارتاپا عالی کار کرده بودن، هم دست اندرکاران نمایشگاه. دیروز توی توییتر جناب آذری جهرمی چه فخری می فروخت. از مهندس بحری و سروش عباسی و بچه های برگزاری و مهندس غفاری و کافه گرافش بگیر، تا وزیر واعظی که اونقدر جلو مقاومت ها وایساد تا ثابت کنه استارتاپ کار مستکبرین نیست، دست همه شون درد نکنه. استارتاپهای بالنده که ظرف همین چند سال پر و بال و اوج گرفته ن زیاد بود. توی این شرایط رکود و تحریم و بیکاری واقعا تحسین برانگیز بود اینقدر جوان ها خوب کار کرده ن و اینقدر تولید ثروت و کارآفرینی شده. بگذریم. بیت کوین چه خبر؟

انگیزه اصلی من از بازدید نمایشگاه سرک کشیدن به کار استارتاپای ارزهای دیجیتال بود و راستش پیش بینی می کردم استارتاپهای فراوانی در این زمینه ببینم. و به شکل غیر قابل باوری هیچی ندیدم! دیگه اسنپ گرفتم که برم سمت خونه. از آخرین سالن که آمدم بیرون تا برم سمت پارکینگ، اون وسط حرم گرمای تابستون یک نسیم ملایمی بهم خورد. ببینید چی دیدم! چند تا جوون چه پولی در میارن از فروش محصولاتشون. از هشت میلیون تومان تا دویست و خورده ای میلیون تومان تجهیزاتشون هست. میدونم دارید از کنجکاوی منفجر میشید که این محصول بیت کوینی چیه که اینقدر ازش پول در میاد، خرید و فروشش هم مجازه، اونقدری که توی نمایشگاه رسمی مملکت شرکت کرده ن و غرفه دارن! پاسختون یک عبارت بیشتر نیست: یخچال ماینر! یا حالا شیک تر بخوایم بگیم کولر یا خنک کننده ماینر. در سایز بندی های متفاوت (یک جوری گفتم انگار کفش آدیداسه :)). یادتون بودم و عکس هم گرفتم. خدمت شما عزیزم.

ضمنا اگر براتون سؤاله که چطور تو این بازار بگیر ببند ماینر و فارم، اینها اینقدر تابلو وسط نمایشگاه دارن تجهیزات میفروشن، باید بگم من هم برام سؤال بود. برای همین از خودشون پرسیدم. جواب جالبی دادند. گفتند ما چون خود ماینر رو نمی فروشیم کسی کاری به کارمون نداره. ما تجهیزات جانبی ماینر رو می فروشیم. ازشون پرسیدم استقبال چه طور بوده؟ روزی چند تا فروختید؟ گفتن خیلی! منم گفتم خدا برکت بده و خداحافظی کردم.

خدا میدونه اگر ممنوع نبود توی نمایشگاه به جای همین یک دونه غرفه، چند تا غرفه مشغول فروش ماینر می بودند.


  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • بانو مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی