بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

  • ۰
  • ۰

"محمد می تونم ازت خواهش کنم وقت بگذاری بهم آموزش بدی؟"

"هیچ کاری نداره، هیچ کاری! آسون ترین کاره. اونم برای یک مهندس نرم افزار باهوش مثل تو"

"واقعا میگی؟"

"بله که واقعا میگم. البته این رو من به تو می گم. تو به دیگران بگو خیلی سخته! که دست توی کار زیاد نشه"

"خب اگر اینطوره چرا هر چه زودتر اولین ماینرم رو نخرم؟"

"مگه فارم داری؟"

"نه. ولی یک دونه که فارم نمی خواد."

"برق که می خواد. مگه برق ارزان داری؟"

"نه، می خوام بذارم توی خونه. یک دونه که مهم نیست کجا باشه. فوقش پول برقم چند ماه میلیونی میاد. مهم اینه که کار کردن باهاش رو یاد بگیرم."

"باور کن کار کردن باهاش هیچ کاری نداره ها. از من میشنوی وقتت رو تلف نکن. یه راست شروع کن ماین کردن با صد تا دستگاه. من هم کمکت می کنم. من چهارده تا فارم برای آدمای مختلف تو شهرک صنعتی خودمون راه انداخته م. هیچ کاری نداره به خدا."

"چهارده تا؟! یعنی تو یه شهرک صنعتی چهارده تا فارم بود؟"

"نخیر. خیلی بیشتر بود. چهارده تاش رو فقط من کمک کردم راه اندازی بشه. وگرنه نصف بیشتر شهرک ها کلا فارم هستن. الآن دیگه کسی کار تولیدی نمی کنه که!"

"عجب بابا! حالا البته بازم من اصلا هنوز نمی دونم می خوام ماین کنم یا نه. فعلا فقط می خوام ببینم این ماینر دقیقا چیه و چه طور کار می کنه. چجوری باید کیف پول بسازم و ارزهای دیجیتال خرید و فروش کنم. بعدش تصمیم میگیرم که سرمایه گذاری توی این بازار بکنم یا نکنم."

"پس هر وقت بخوای می گردیم برات یک دستگاه می خریم. S9 میخوای دیگه؟"

"بله. الآن قیمتش چنده؟"

"تر و تمیز دست دومش حدود 16 تومن."



  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • بانو مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی