بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

برای شماهایی که میخواین گنج پیدا کنین!

یک زمانی مردم میرفتن بیل میزدن طلا پیدا می کردن، الآن گنج پیدا کردن هم مثل همه امور دیگه مدرن و دیجیتال شده.

ماینینگ و بیت کوین و ارز دیجیتال حتما به گوشتون خورده. اگر از اینجا به قبل رو با من نبودید، حتما از اینجا به بعدش رو با من باشید. خیلی آسون میتونین پولدار بشین. فقط با یکم زرنگی و هوشمندی و به موقع دست به کار شدن.

خب به سلامتی میخوام شروع کنم برترین سایت خارجی در مورد ماینینگ رو براتون ترجمه کنم.

چرا؟

چون متأسفانه تازگی کشف کرده م اوضاع زبان مردم ما خیلی خرابتر از اونی هست که فکرش رو می کردم.
البته اگر بخوام خودخواهانه به داستان نگاه کنم، به عنوان کسی که زبان درس می ده و ساعتی کلی تومان پول میگیره برای شخص من متأسفانه نیست. ولی خب برای یک مملکت متأسفانه است دیگر!

این آدرس سایت اصلی خدمت شما. به عنوان یک معلم زبان که همیشه اولویتم برای همه تقویت زبان هست، بهتون پیشنهاد می کنم تنها در صورتی این وبلاگ من رو بخونید که اگر مطالب رو از سایت اصلی و به زبان اصلی بخونید زیر 10% متوجه می شوید. در غیر این صورت تلاش کنید برای تقویت زبانتون، از سایت اصلی استفاده کنید و هر جا متوجه مطلب نشدید با تکرار و چندین بار خواندن مطالب رو متوجه بشوید.
https://howtomine.com/

پول بیت کوین دلار

چگونه ارز دیجیتال استخراج کنیم؟ (بهتر بگم، چگونه گنج دیجیتال کشف کنیم؟!)
آیا می خواهید با قطار شادی ماینینگ ارز دیجیتال (ماینینگ یعنی استخراج، با این عادت من آشنا بشین، گاهی اوقات سعی می کنم بعضی جاها معادل انگلیسی رو به کار ببرم که بهش عادت کنین و کم کم و یواش یواش و زیر پوستی یکم زبانتون رو قوی کنم) همراه شوید؟ مشتاقانه تشنه یادگیری یکجای هر چی مطلب در مورد استخراج ارز دیجیتاله هستید؟ اصلا می خواید زود و با تکنولوژی روز پولدار شید؟ تیم حرفه ای ما (تیم من نه ها! تیم این فرنگی ها!) آماده است که هر آنچه نیاز است برای ماین کردن بدانید به شما یاد بدهد، هر آنچه برای یک معدنچی موفق شدن نیاز دارید! (ماینر، یا به قول من معدنچی، به کس یا چیزی می گن که استخراج می کنه). هدف ما ارائه یک راهکار گام-به-گام و دقیق برای شماست. با ما همراه باشید تا به دنیای اقتصاد غیر متمرکز راه پیدا کنید. (اصل این ارزای دیجیتال هدفش همین تمرکز زدایی از اقتصاد بوده، گرفتن قدرت از دست بانک ها و دولت ها. برای همین بهش میگیم غیر متمرکز!)
لیست همه ارزهای دیجیتال!
مهم نیست که تازه کارید یا پیشکسوت. در هر صورت همیشه خوبه که به آخرین و به روز ترین اطلاعات رو در مورد کاری که می خواهید انجام بدهید داشته باشید. با این رویکرد، ما یک لیست از همه ارزهای قابل ماین (البته اگر بخوایم دقیق ترجمه کنیم باید بگیم سکه، چون تو متن اصلی coin به کار رفته) رو خدمتتون ارائه می کنیم. روی این لینک کلیک کنید و از جدولش پویاش لذت ببرید. من اینجا جدول رو نیاوردم چون یک جدول پویا است و قیمت لحظه های همه ارزهای دیجیتال رو داره. اگر دیدین ارزی توی این جدول نیست بدونید تشریف برده داخل باقالی ها. (امیدوارم در آینده ای نزدیک خود جدول رو براتون همینجا بذارم. فعلا بلد نیستم چجوری میتونم بدون عکس گرفتن و با برنامه نویسی بیارمش)
پرسش: چرا برخی از سکه های دیجیتال قابل استخراج هستند و برخی نیستند؟ فی الواقع ماهیت ذاتی بلاک چین (Blockchain) تضمین نمی کنه که یک ارز (سکه) دیجیتال (هنوز نتونسته م یکی ش رو به اونیکی ترجیح بدهم. در پارسی میگیم ارز دیجیتال ولی در انگلیسی هم سکه می گیم هم ارز) الزاما قابل استخراج باشه و اساسا برای همین است که هر سکه باید یک سودی داشته باشد. به قول شیر فرهاد برره: "ای که گفتی یعنی چه؟". به بیان ساده اگر بگوییم "تفاهم روی انجام شدن کار و محاسبات" (Proof-of-work Consesnus) است که باید قابل استخراج باشد. برخی سکه ها هستند که پروتکلشون رو با سکه دیگری جابجا می کنند که این امر سبب می شود دیگر قابل استخراج نباشند (پروتکل هایی مانند such as Proof-of-Stake, Proof-of-Importance or Proof-of-Authority. حتما با انگلیسیشون آشنا باشید و اساسا انگلیسیشون رو بکار ببرید. فقط معنی هاشون رو بهتون بگم. اولی یعنی سمت راستی معنی فرمانروایی و تملک و محق و متصدی بودن و اینا میده. معنی کل عبارتش میشه "اثبات مرجعیت و اقتدار". وسطی معنی عبارتش میشه "اثبات مهم بودن" و سمت چپی یا آخری معنیش میشه "اثبات خطر").