بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

بیت کوینت

چجوری با بیت کوین پولدار شیم؟

  • ۰
  • ۰
عجب مهمونی ای بود. تا خود صبح فقط خندیدیم. دیدار دوستان قدیمی رو تازه کردیم و خوردیم و بازی کردیم و فکر کنم خدا ببخشه، یکمی هم با قهقهه هامون همسایه ها رو بی خواب!
یکی از بچها رو دو سال بود ندیده بودم. پسر فوق العاده خوش مشرب، باهوش، کاری، موفق و البته نسبتا ثروتمندیه. در بدو ورود و همین بلافاصله بعد از سلام و احوالپرسی فهمیدم که این دو سال مشغول ماینینگ بوده و یک فارم حسابی هم داشته! منتها همین چند روز پیش برقشون رو قطع کرده ن و دستگاهاشونو ضبط!
به محض شنیدن این داستان، واقعا نمی دونستم شادی کنم یا عزاداری. از یک سو برای دوستمون متأسف و ناراحت بودم، اما از سوی دیگه برای خودم خوشحال بودم که یک آدم مطمئن، قابل اعتماد، موفق و صمیمی پیدا کرده م که حسابی ازش اطلاعات بگیرم.
سرتون رو درد نیارم. دو ساعت اول مهمونی به بیت کوین و ارز دیجیتال و بازار بورس و سهام و این داستانا گذشت. به اینکه به نظر بچه ها الآن 30% برق مملکت داره صرف استخراج بیت کوین میشه یا 10%. به اینکه الآن بیشترین اتفاق توی شهرک های صنعتی ماینینگ و بیشترین تجهیزات ماینره. به اینکه دولت مخالف این داستانه یا موافق. به اینکه چرا دولت می خواد دست مردم رو از این صنعت کوتاه کنه و خودش بازار رو دست بگیره. البته کما فی السابق بحث طنز هیچ وقت جایش رو توی گفت و شنودای ما گم نکرد و لذا یادمون نرفت از لباس خواب گل گلی قرمز رنگ ترامپ و حرفای یواشکی ش پای تلفن وقتی زنش خوابه حرف بزنیم.
اینکه توی مهمونی چه کارایی کردیم، بماند! می دونم کنجکاوین، ولی بماند! فقط اینو بهتون بگم که با محمد قرار گذاشتم برای خرید یک دونه دستگاه S9 که 18.5 تراهش ظرفیت داره (و من هنوز نمیدونم این حرف یعنی چه) کمکم کنه. برام توضیح بده والت چجوری و از کجا بگیرم که امن و کارا باشه و بهم بگه استخر (نه از اون استخرایی که میریم آب تنی، استخر بیت کوین) چیه و هشریت رو توضیح بده.
یک اطلاعاتی هم از یکی از بچه های مهندس برق و الکترونیک گرفتم که جالب بود. برام در مورد اینکه اداره برق چطور مچ فارمر ها رو می گیره و از کجا می فهمه کی الآن داره کجا بیت کوین ماین میکنه، گفت. برام از توان موهومی (که تو دانشگاه خونده بودیم و من یادم نبود) و فشاری که به نیروگاه میاد گفت. برام گفت که بیت کوین هر 4 سال یک بار ظرفیت تولیدش نصف میشه و در پایان هم بهم پیشنهاد کرد اصلا به بیت کوین تولید کردن فکر نکنم و به جاش توی بازار بورس وقتم رو بگذارم!
یکی از بچه هام در باب اینکه چطور برادرش صرفا با تبدیل ارزهای دیجیتال به همدیگه دو سال توی پرتغال امرار معاش کرده سخنها راند.
از اینجا به بعد دیگه محفل خصوصی شد. شمام بفرمایید یک دمنوش یا چای برای خودتون بریزید و بذارید من هم برم دنبال یه دو لقمه نون حرام. :)
  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • بانو مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی